HORNBACH își consolidează prezența în România prin HUB-ul IT

 

HORNBACH îÈ™i consolidează prezenÈ›a în România prin HUB-ul IT

  • Compania estimează că, până la sfârÈ™itul anului, numărul de angajaÈ›i va ajunge la un nivel cu două cifre
  • HUB-ul IT se va concentra, în primă fază, pe proiectele legate de magazinul online È™i va deservi întregul Grup german

București, 21 Martie 2024

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcÈ›ii È™i grădinărit, îÈ™i întăreÈ™te prezenÈ›a pe plan local prin extinderea HUB-ului IT în România.

„HUB-ul IT din România reprezintă un pilon esenÈ›ial în strategia noastră de internaÈ›ionalizare a aspectelor tehnologice în cadrul companiei. Acesta va juca un rol crucial în dezvoltarea È™i implementarea proiectelor tehnologice inovatoare pentru întregul Grup”, a declarat Andreas Schobert, CTO È™i membru al Consiliului de Conducere al HORNBACH Baumarkt AG.

Alegerea României pentru acest proiect se datorează, în primul rând, prezenÈ›ei unui număr mare de talente cu competenÈ›e extinse în domeniul IT. România devine astfel un mediu propice pentru dezvoltarea unei echipe de specialiÈ™ti pasionaÈ›i de tehnologie È™i dornici să contribuie la succesul internaÈ›ional al companiei, având È™ansa de a evolua în carieră într-un grup puternic la nivel european.

„Echipa noastră din România înÈ›elege că fiecare linie de cod contribuie la experienÈ›a È™i satisfacÈ›ia clienÈ›ilor noÈ™tri. Prin urmare, ne angajăm să aducem valoare adăugată fiecărui proiect È™i să creăm soluÈ›ii inovatoare care să facă diferenÈ›a în retailul modern”, a adăugat Andreas Schobert.

Abordarea interconectată dintre aspectele tehnice È™i umane permite echipei să identifice rapid problemele È™i să ofere soluÈ›ii eficiente pentru a răspunde nevoilor clienÈ›ilor È™i ale colegilor din diverse departamente, de la magazine È™i logistică, până la merchandising. De asemenea, nivelul ridicat de formare È™i expertiză din România, în combinaÈ›ie cu afinitatea pentru gândirea holistică a tehnologiilor, a contribuit la alegerea acestei țări drept destinaÈ›ie ideală pentru dezvoltarea HUB-ului.

IniÈ›ial, HUB-ul IT se va concentra pe proiectele legate de magazinul online, urmând să se extindă ulterior È™i să abordeze alte aspecte-cheie ale modelului de afaceri interconectat al HORNBACH. Echipa HUB-ului IT va fi responsabilă nu doar de dezvoltarea È™i implementarea proiectelor, dar È™i de extinderea proactivă a serviciilor È™i dezvoltarea unor idei inovatoare pentru îmbunătățirea sistemelor existente.

„HUB-ul IT urmează să crească rapid în ceea ce priveÈ™te numărul de angajaÈ›i. Astfel, estimăm că până la sfârÈ™itul anului numărul de colegi va ajunge la un nivel cu două cifre, prioritatea fiind acordată mai ales calității È™i potrivirii culturale”, a spus, la rândul său, Andrei Arabolea, IT Lead HORNBACH IT HUB România.

###

Despre Grupul HORNBACH

Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,3 miliarde de euro în anul financiar 2022/23 (data bilanÈ›ului: 28 februarie 2023).

 

Acest lucru face ca Grupul HORNBACH să fie unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj È™i grădinărit din Europa. Fondată în 1877, HORNBACH este singura companie din sectorul bricolajului cu o istorie care se întinde pe È™ase generaÈ›ii. Compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj È™i centre de grădinărit, două magazine specializate È™i magazine online în nouă țări europene. Conceptul de vânzări È™i gama de produse se concentrează în special pe nevoile clienÈ›ilor de proiecte È™i ale profesioniÈ™tilor. HORNBACH garantează clienÈ›ilor săi preÈ›uri permanent scăzute, ceea ce o face lider de preÈ› în acest sector. Calitatea ridicată a consultanÈ›ei È™i serviciile excelente ale companiei au fost recunoscute în numeroase teste È™i studii independente.

 

Cu realizări de pionierat, cum ar fi primul magazin de bricolaj È™i centru de grădinărit combinat (1968), primul megastore (1980) È™i primul magazin de bricolaj cu Drive In (2003), HORNBACH îÈ™i demonstrează în mod constant puterea de inovare. De zeci de ani, HORNBACH este considerată un angajator de top: peste 25.000 de angajaÈ›i sunt acum implicaÈ›i în succesul companiei.

 

În prezent, HORNBACH România deÈ›ine 9 magazine fizice, în BucureÈ™ti Berceni, BucureÈ™ti Militari, BucureÈ™ti BaloteÈ™ti, BraÈ™ov, TimiÈ™oara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca È™i ConstanÈ›a, È™i magazinul online.

 

Va recomandam si:

10 New Tech Companies to Keep an Eye on in 2024

ULTIMELE JOBURI Hornbach